Skicka
Om du av misstag har fyllt i adressen fel, kan du kontakta vår kundtjänst per telefon eller e-post. Har ditt paket redan skickats? Då kan du ändra adressen via spårningskoden som du har fått från transportören.
Du kan välja att få ditt paket levererat till ett avhämtningsställe i din närhet. Om en varubil inte behöver köra till tio olika adresser, utan bara till ett enda ställe, gör detta en markant skillnad.
Vi skickar våra paket till alla länder i Europa. Vi kan eventuellt även leverera beställningar utanför Europa. Kontakta vår kundtjänst för information om möjligheter och priser.
Fråga i receptionen efter rätt leveransadress och säg att du väntar på ett paket. När du beställer, ange alltid din plats och ditt telefonnummer. Du kan även välja att få ditt paket levererat till ett avhämtningsställe i närheten.
Beställningar från Kr.1000,- levererar vi kostnadsfritt via vårt standardfraktsätt, inom Sverige. Om du beställer för mindre än Kr.1000,- får du stå för fraktkostnaderna. Om du väljer ett annat fraktsätt, kan det medföra extra kostnader. Längst ned på sidan finns en uppdaterad översikt över alla våra fraktkostnader.
Beroende på vilket leveransalternativ som du valde när du betalade, kommer leveransen att ombesörjas av DPD, Postnord eller DHL Express.
Så snart din beställning har skickats, får du en spårningskod per e-post. Den använder du för att följa din beställning. Transportören kommer även att informera dig om leveransen per e-post eller sms.
Det kan vara så att din beställning ännu inte har skickats. Om du har skapat ett konto, kan du kontrollera beställningens status där. Du får nämligen en spårningskod så snart vi har skickat din beställning. Har du frågor? Kontakta då vår kundtjänst.