Kvalitetsöverdragkladsel till din husbil

Garanti och klagomål

Har du fått en skadad vara? Kontakta vår kundtjänst. Vi hjälper dig så snart som möjligt! För en snabb hantering, behöver vi dock ordernumret.
Har du ett klagomål? Kontakta då vår kundtjänst per e-post, glöm inte att ange faktura- eller ordernummer.
Ditt köpbevis (fakturan) är även ditt garantibevis. Spara det på en säker plats! Använd ditt ordernummer eller fakturanumret när du kontaktar oss.
Kontakta vår kundtjänst, så kan vi skicka en kopia till dig.
När du köper någonting, har du rätt till en bra produkt. Detta innebär att du har rätt till en kostnadsfri reparation eller byte om produkten inte är bra. Alla våra produkter omfattas av tillverkarens garanti.
Garantin förfaller vid vårdslös användning av produkten. Till exempel: att inte följa monteringsanvisningarna, egna (välmenande) reparationer eller reparationer av tredje part som har lett till skadan.
Har du skickat ett e-postmeddelande till oss med ett klagomål? Vardagar bekräftar vi mottagandet inom 24 timmar. Vi försöker lösa klagomål så snabbt som möjligt. I vissa fall kommer vi att behöva mer tid. Vi kommer även att nämna detta i bekräftelsen du får per e-post.