Betala
Om din betalning lyckades, får du en bekräftelse från oss per e-post. Om du inte har fått en bekräftelse, kontrollera att din betalning till Zolio har överförts via valt betalningssätt. För betalningar som görs via Mollie, kan det även stå Mollie eller Stg. Mollie Payments på kontoutdraget. Kontakt vår kundtjänst om betalningen misslyckades. Vi skickar dig då en betalningslänk.
Alla våra betalningar hanteras av Mollie. Mollie erbjuder en säker internetmiljö och ser till att dina pengar överförs säkert till webbshopen. För att betala, omdirigeras du till en säker webbmiljö. Observera att ett hänglås visas i fältet längst upp på webbplatsen. Kontakta vår kundtjänst om du inte kan betala på detta sätt.
Du hittar alla våra betalningsalternativ längst ned på sidan.
Med våra betalningsmöjligheter erbjuder vi även möjligheten att betala i efterhand via Klarna. Via Klarna betalar du när du har fått ditt paket. För att kunna göra detta, måste du skapa ett konto hos Klarna. Via Klarna.com kan du installera en app för detta på din pekplatta eller telefon.