Beställa
Är du osäker på en vara? Kontakta oss innan du beställer. Vi hjälper dig gärna att göra rätt val. På så sätt ser du till att du köper rätt vara direkt.
Kontakta oss så fort som möjligt per telefon eller e-post om du vill annullera din beställning och glöm inte att ange ditt ordernummer. Om du skickar ett e-postmeddelande, skriv i ämnesraden: Annullering, tillsammans med ditt ordernummer. Så fort vi har annullerat din beställning, får du en bekräftelse från oss. Om ditt paket redan har skickats och kommer att levereras, ska du inte ta emot det. Låt utköraren ta med paketet tillbaka. Om du har valt att hämta ditt paket på ett serviceställe, hämtar du det inte. Paketet returneras då automatiskt till oss.
Du behöver inte ha ett konto för att beställa från oss. Men om du skapar ett konto, kan du följa din beställning, se beställningar och ändra dina uppgifter.
Efter avslutad beställning får du en bekräftelse på din beställning inom några minuter till den angivna e-postadressen. Du kan nu utgå från att din beställning har lyckats. Har du inte fått en bekräftelse? Då har någonting antagligen gått fel. Kontakta oss då.
Fakturan kommer att skickas till din e-postadress när vi har skickat din beställning. Har du inte fått någon faktura? Ta även en titt i din skräppostmapp. Inte hittat den? Kontakta oss då.
Lägg varan/varorna i varukorgen. Fyll i dina personuppgifter. Kontrollera att din leveransadress är fullständig och korrekt. Välj ett frakt- och betalningssätt som passar dig och bekräfta beställningen. Du omdirigeras till vår betalningsplattform för att betala för din beställning. Du får en beställningsbekräftelse från oss per e-post.
Kontakta oss så fort som möjligt per telefon eller e-post. För snabb hantering behöver ditt ordernummer och vi vill gärna veta vad som måste ändras.
Om du har ett konto hos oss, kan du logga in på vår webbplats. Här kan du se alla dina tidigare beställningar.